خرید عطر و ادکلن

همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.
نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود و فروشگاه آرانیکا افتخار دارد که به عنوان اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
۰۲۱۸۸۶۴۲۳۱۰
تهران ، خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۲۶
بهمن ۹۵

بعد از خرید از یک فروشگاه عطر مهمترین عامل نحوه ارسال آن می باشد، زمان و هزینه ارسال برای همه اهمییت دارد. بعضی از فروشگاهها اندکی هزینه از مشتری دریافت می کنند و بعضی دیگر برای صرفه جویی در هزینه، هفته ای دوبار ارسال دارند اما از مشتری هزینه ای دریافت نمی کنند. ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی این موضوعات بپردازیم.

 

هر فروشگاهی قوانینی برای ارسال خود دارد به همین جهت می توانید شرایط و قوانین ارسال آرانیکا را در اینجا ببنید 

 

 

ارسال سفارشات عطر در فروشگاه آرانیکا به کل کشور به چند روش می باشد:

 

 

  • ارسال پستی سفارش عطر ( فقط برای شهرستانها )

 

در این مرحله سفارش شما توسط پست تیپاکس به آدرس مقصد ارسال می شود و هزینه آن توسط آرانیکا پرداخت می شود و برای مشتری رایگان است و حداکثر زمان ارسال از زمان تکمیل سفارش عطر در سایت آرانیکا بیست و چهار ساعت خواهد بود.

 

 

  • ارسال سفارش توسط پیک موتوری ( فقط برای تهران )

 

 

سفارشات تهرانی ها هم رایگان خواهد بود و از زمان تکمیل سفارش عطر تا تحویل به مشتری حداکثر چهار ساعت خواهد بود. ضمن اینکه پرداخت سفارشات عطر در تهران بصورت حضوری هم میسر است. (نقدی، کادت خوان سیار)

 

 

در مجموع سریعترین ارسال سفارشات در کل کشور را فقط در مجموعه آرانیکا جستجو کنید و نگران نرسیدن هدیه های عطر خود به عزیزان نباشید ما با شما هستیم. ضمن اینکه در زمان تکمیل سفارش، انتخاب رنگ بندی کاغذ کادوپیچ بر عهده شما خواهد بود و سفارش عطر بصورت رایگان کادوپیچ می شود.



خرید عطر و ادکلن آرانیکا 


http://aranika.com


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
aranika perfum

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی