خرید عطر و ادکلن

همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.
نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود و فروشگاه آرانیکا افتخار دارد که به عنوان اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
۰۲۱۸۸۶۴۲۳۱۰
تهران ، خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۰۴
اسفند ۹۵

تا به حال این به این موضوع اندیشیدید که چرا بعضی از عطر ها ماندگاری بیشتری دارند؟

 

یا چرا یک عطر روی پوست شخصی دیگر بیشتر می ماند؟

 

حتما در اولین پاسخ اینطور برداشت می کنید که احتمالا عطری که من خریداری کردم تقلبی است! یا ورژن جدید این عطر ماندگاری ندارد! ما در اینجا برای شما بصورت دقیق توضیح می دهیم:

برای خرید عطر و ادکلن همیشه سعی کنید از برند شاپ های یا فروشگاههای اینترنتی معتبر (فروشگاه آرانیکا) خرید کنید، محصولات ارجینال با تقلبی تفاوت های بسیاری دارد. برای محصولات تقلبی شیوه جذب مشتری به اینصورت است که همان عطر که برگرفته از برند معتبر است را با قیمت کمتر و همان بسته بندی به شما عرضه می کنند اما با این توضیح که مواد تشکیل دهنده آن فقط اسانس است و شاید بعد از اسپری آن روی بدن خود متوجه شده باشید از سه نُت رایحه برخورد نیست و رایحه آن شاید چند روز روی پوست باقی بماند در حالیکه یک محصول ارجینال از رایحه اولیه، میانی و پایانی برخوردار است و رایحه پایانی حداکثر یک روز روی پوست دوام می آورد.

 

حالا که از کیفیت محصول اطمینان دارید باید بدانید جدا از نوع غلظت عطرها و نُت ها که قبلا در وبلاگ سایت آرانیکا توضیح دادیم نوع پوست شما اهمیتی دو چندان دارد، به این صورت که برای پوست های چرب ماندگاری عطر و ادکلن بیشتر از پوست های خشک است به این دلیل که پوست چرب رطوبت بیشتری نسبت به پوست خشک دارد که باعث دوام بیشتر عطر خواهد شد.

 

البته برای پوست های خشک می توانید یا عطر خود را تجدید کنید و یا قبل از ورود به مکان مورد نظر آن را اسپری کنید.


خرید عطر و ادکلن آرانیکا- http://aranika.com


تهران خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

۰۲۱۲۶۷۰۲۷۳۰


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۴
aranika perfum

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی