خرید عطر و ادکلن

همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.
نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود و فروشگاه آرانیکا افتخار دارد که به عنوان اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
۰۲۱۸۸۶۴۲۳۱۰
تهران ، خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۰۲
دی ۹۵

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از عطرهای جنس مخالف استفاده کنید، مثلا بعضی خانم ها عطرهای تند مردانه را می پسندند. آیا واقعا تفاوتی بین عطر مردانه و زنانه وجود دارد؟ تفاوت عطرهای اسپورت با بقیه عطرها در چیست؟ ما در این وبلاگ به این موضوع می پردازیم.

اگر به پوست آقایان و خانم ها دقت کنید، متوجه تفاوت جزئی آن خواهید شد چرا که پوست آقایان ضخیم تر از خانم ها است اما ترشحات چربی هر دو پوست تفاوت چندانی ندارند. اما چرا عطرها را از هم جدا کردنند! حقیقتا این تقسیم بندی از چه جهتی صورت گرفته است ؟

طبق تقسیم بندی که در ذهن همه ما نقش بسته، معمولا خانم ها از عطرهای ملایم و شیرین که اکثرا از رایحه گل ها تشکیل شده است و آقایان از عطرهای تلخ و تند بیشتر از رایحه عود، تنباکو و چوب می باشد استفاده می کنند.

اما این تقسیم بندی بندی از کجا شکل گرفته است ؟

شاید اواخر قرن نوزده میلادی بود که این مرز عطر مردانه و زنانه جدی تر شد و هرکسی عطر خودش را استفاده می کرد.

باور عمومی اینطور است که عطرهای زنانه بیشتر ادوپرفیوم هستند یعنی بیشتر ماندگاری دارند و عطرهای مردانه ادوتویلت هستند و کمتر ماندگاری دارند و این بهترین راه تشخیص عطرهای زنانه و مردانه است. اما واقعا این طور نیست و عطرهای مردانه مثل برند شانل هستند که پرفیوم هستند. این تقسیم بندی از خود جامعه شکل گرفته و منبع علمی ندارد.

امروزه دسته جدیدی از عطرها به نام اسپورت تولید می شوند که برای آقایان و خانم ها است و پیش بینی می شود در آینده نزدیک این مرز بندی بین عطرهای مردانه و زنانه کم و کمتر شود.

عطرها کلا سلیقه ای هستند و ممکن است هر شخصی هر عطری را استفاده کند، فارق از آنکه مردانه یا زنانه باشد.




خرید عطر آرانیکا 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
aranika perfum

خرید عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی