خرید عطر و ادکلن

همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.
نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود و فروشگاه آرانیکا افتخار دارد که به عنوان اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
۰۲۱۸۸۶۴۲۳۱۰
تهران ، خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۱۷
اسفند ۹۵

وقتی که به فکر خرید عطر هستیم اولین روش این است یک جستجو در اینترنت بزنیم و قیمت و تنوع ادکلن ها را بررسی کنیم. اما میبینیم که بسیاری از سایت های اینترنتی هستند با موضوعاتی مانند: خرید و فروش عطر، خرید عطر فروش ادکلن مردانه و زنانه و غیره که تعدادشان خیلی زیاد است و قیمت های متنوعی دارند. در حالی  که بیشتر آنها تخصصی نیستند و شاید سه فروشگاه باشند واقعا تخصصی کار می کنند و بقیه فقط فروشنده هستند.

 

 

ضمن اینکه تنوع برندها هم بسیار بالا است و به راحتی نمی شود عطری که رایحه اش را نمی دانید انتخاب کنید چون بالاخره هزینه می کنید و اگر دوست نداشته باشید حس خوبی ندارد و یا ممکن است عطر را برای کسی هدیه گرفته اید ولی نمی دانید می پسندد یا نه؟

 

 

بعضی از فروشگاه ها اشانتیون می فرستند و بعد انتخابش را برعهده شما می گذارند، اما این روش غلطی است چون حداکثر سه تا پنج اشانتیون می توانند برای شما بفرستند که انتخاب شما را محدود می کند و شما باید بین اینها انتخاب کنید!

 

 

حالا از خود می پرسید چه کار کنیم ؟

 

 

شاید جواب این پرسش را اینطور بگویید: خوب می روم فروشگاههای بیرون و تست می کنم و از همان جا خرید می کنم. اما وقتی به فروشگاه های بیرون هم می روید با بو کردن چند عطر، انتخاب آن را برای شما سختر می کند. چرا که معمولا بعد از استشمام سه عطر انتخاب یکی از آنها خیلی آسان نیست.

 

 

اگر هم انتخاب کنید می بینید قیمت های نجومی دارند و تردید می کنید کدام قیمت درست است!

و باز پیش خود می گویید اصلا عطر ارجنیال با قیمت مناسب از کجا بگیرم؟

 

 

باز برگشتیم سر خط!

 

 

حالا که دیگر هم وقتتان را از دست دادید و هم حوصله ندارید بیشتر بگردید، با یک سرچ کوتاه به اولین سایت سفارش می دهید و عطر را تحویل می گیرید. اما آن چیزی که می خواستید نیست و پیشمان می شوید.

 

 

ما اینجا برای شما توضیح می دهیم که بهترین سایت را از کجا پیدا کنید؟

 

اولین قدم این است محتوای سایت در مورد محصولات را بررسی کنید، اکثر سایت ها فقط اطلاعات را از دیگران کپی می کنند یا اشتباه می نویسند. و تخصصی نیستند.یعنی اگر فقط در اینترنت جستجو کنید متوجه می شوید اطلاعات آن کالا اشتباه است و این را ظاهر سایت مشخص است.

 

 

دومین قدم مشاوره تخصصی عطر است یعنی شما در مورد موضوعی تردید دارید یا می خواهید کسب اطلاع کنید اما به شما اطلاعات اشتباه می دهند که با کمی استدلال و منطق باز متوجه می شوید که شما را گمراه می کنند. مثلا می خواهید بدانید عطر فلان چه رایحه دارد؟ آیا گرم است یا خنک؟ برای پوست چه کسانی مناسب است ؟ و  . . .

 

 

و در قدم سوم قیمت است که تا دلتان بخواهد قیمت های متفاوت داریم. مثلا برای عطر فلان هرکس هر قیمتی خواسته نوشته وکسی هم دقت نمی کند. اصلا چرا باید گران باشد ؟ و چرا ارزان ؟ قیمت خودش را از کجا متوجه بشیم؟

 

 

حالا که فکر می کنیم قیمتش مناسب است باید به فکر ارجنیال بودن محصول باشید ! یعنی مثلا برای عطر فلان از کجا متوجه بشم آیا این اصل است یا فیک ؟ و چطور به فروشگاه اطمینان کنم ؟ آیا بعد از خرید ضمانتی دارد؟ و سوالاتی از این قبیل . . .

 

 

محتوای مطالب سایت در فروشگاه آرانیکا کاملا درست و از منابع اصلی و رسمی ترجمه شده است و بصورت غلط و یا اشتباه از روی دیگر سایت ها کپی نشده است. نت های عطر و رایحه ها همگی با دقت و صحت نمایش داده شده است. گرافیک و رنگ بندی سایت هم با قاعده و قانون بوده و این ترکیبات سبب شده که آرانیکا را نسبت بقیه متمایز می کند.

 

 

ما در آرانیکا سعی کردیم با مشاوره واقعا تخصصی رضایت مشتریان را فراهم کنیم و این شعار یا حرف بیهوده نیست! استفاده از عطر و انتخاب آن بر خلاف نظر دیگران یک حرفه تخصصی است. مشاوره ما چه از طریق سایت آرانیکا و یا از طریق کانال تلگرام با ادمین واقعا اهمیت دارد. و ارزش آن بعد از تحویل سفارش با لبخند مشتری  مشخص می شود.

 

 

کالای ارجینال که همه از آن صحبت می کنند و همیشه بحث ها روی این موضوع بیشتر است برای آرانیکا موضوعی حل شده است و کسانی که قبلا از ما خرید داشتند، اطلاع دارند. در واقع ارجینال بودن عطر ها بستگی موارد زیادی دارد. مثلا نوع بسته بندی، نوع شیشه عطر و . . . که نمی شود با چند وبلاگ به آن پرداخت و برای هر محصول تفاوت دارد. تنها باید از جای خرید کنید که اطمینان دارید و یا تضمین کالا دارند. اصولا بحث تضمین کالا متاسفانه در کشور ما قاعده و قانونی ندارد و همیشه خریدار متضرر می شود اما ما سعی کردیم تا هفت روز اگر کالا باز نشده باشد و یا بسته بندی آن تغییر نکرده باشد ( مانند زمان تحویل باشد ) آن را از مشتری پس بگیریم و هزینه را به حساب مشتری واریز کنیم.

 

 

البته تا امروز جزء دو یا سه مورد همچین مشکلی نداشتیم و این بدلیل مشاوره تخصصی است که بالا به آن پرداختیم. مجموعه آرانیکا همیشه سعی دارند به رضایت مشتریان محترم را بدست آوردند که این افتخار بزرگی است برای ما خواهد ماند.


خرید عطر و ادکلن آرانیکا- http://aranika.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
aranika perfum

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی