خرید عطر و ادکلن

همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.
نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود و فروشگاه آرانیکا افتخار دارد که به عنوان اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
۰۲۱۸۸۶۴۲۳۱۰
تهران ، خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۱۸
اسفند ۹۵

کاترین الیزابت «کیتی» هادسن (متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که بیشتر با نام هنری‌اش کیتی پری شناخته می‌شود؛ خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است.

پری در ۱۵ سالگی آزمون توسعه آموزش عمومی را با موفقیت پشت سر گذاشت و دبیرستان را برای دنبال کردن حرفهٔ موسیقی ترک کرد. در ابتدا اوپرای ایتالیایی در آکادمی موسیقی غرب در سنتا باربارا آموخت. آوازخوانی او توجه استیو توماس و جنیفر نپ را جلب کرد و آن‌ها او را برای ارتقای توانایی ترانه‌سرایی، به نشویل بردند.در نشویل او شروع به ضبط قطعات آزمایشی کرد و نواختن گیتار و ترانه نوشتن را یاد گرفت. بعد از امضای قرارداد با رد هیل رکوردز، اولین آلبومش را با نام کیتی هادسن منتشر کرد.

در آوریل ۲۰۰۷، پری با کپیتال رکوردز قرارداد امضاء کرد. در سال ۲۰۰۸ با انتشار تک‌آهنگی به نام «دختری را بوسیدم» از آلبوم دومش یکی از پسرها، به شهرت رسید. تک‌آهنگ‌های «دختران کالیفرنیا»، «رویای نوجوانی»، «آتش‌بازی»، «ئی. تی.» و «آخرین شب جمعه (تی‌جی‌آی‌اف)» از آلبوم سوم وی یعنی رویای نوجوانی در فهرست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد به رتبه ۱ دست یافتند.

رؤیای نوجوانی نخستین آلبوم یک هنرمند زن بود که ۵ تک‌آهنگ با رتبهٔ ۱ فهرست بیلبورد داشت و دومین آلبوم در طول تاریخ بعد از آلبوم بد (۱۹۸۷) مایکل جکسون. در مارس ۲۰۱۲، او این آلبوم را با نام رؤیای نوجوانی: شیرینی کامل دوباره منتشر کرد که آهنگ‌های «بخشی از من» و «کاملاً هوشیار» به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم بیلبورد راه پیدا کردند.

لبوم چهارم پری با نام منشور در سال ۲۰۱۳ روانهٔ بازار شد که شامل آهنگ‌های «غرش» و «اسب تیره» با رتبهٔ ۱ بیلبورد بود. پری معمولاً کار ترانه‌سرایی آهنگ‌هایش را با همکاری دیگران به ویژه دکتر لوک و مکس مارتین انجام می‌دهد.

کیتی پری تاکنون جوایز و نامزدی‌های زیادی دریافت کرده‌است و در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربز منتشر شده، بوده‌است. در طول حرفه‌اش او ۱۷٬۵ میلیون آلبوم و ۱۱۶ میلیون تک‌آهنگ در سرتاسر دنیا فروخته‌است که او را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ کرده‌است.

 

کمپانی Katy Perry ۷ عطر را در لیست دارد که آولین آن‌ها در سال ۲۰۱۰ میلادی و آخرینشان در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. این عطرها با همکاری استفان نیلسن، ناتاشا کوتی، لارنت لو گارنچ و جیوادان ساخته شده‌اند.

پس از تولید عطر «Purr and Meow» توسط کیتی پری، او قرارداد خود را با برند فرانسوی معروف « Coty» امضا کرد که نتیجه آن عطر «Killer Queen» شد. او می گوید: «من خوشحالم که عطر جدیدم از آن حالت بچه گانه با شیشه ای گربه ای شکل در آمد و ظاهر ظریف تری به خود گرفت. آنهایی که از عطر گل هایی مانند یاس، ترنج و توت وحشی لذت می برند، از این عطر نیز خوششان خواهد آمد.


خرید عطر آرانیکا- http://aranika.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
aranika perfum

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی