خرید عطر و ادکلن

همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.
نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود و فروشگاه آرانیکا افتخار دارد که به عنوان اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
۰۲۱۸۸۶۴۲۳۱۰
تهران ، خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۲۵
دی ۹۵

در عصر اطلاعات و اینترنت تمامی فعالیتهای فیزیکی متحول شده است از جمله بحث فروش که جهت گیری آن به سمت فروشگاه های اینترنتی و آنلاین است. در کشور ما هم این فعالیتهای رو به گسترش است و می توان فروشگاههای زیادی را نام برد. از جمله  فروشگاه های عمومی همچون دیجی کالا ، بامیلو، زنبیل و یا فروشگاه های تخصصی مانند فروشگاه خرید گوشی موبایل تکین کالا یا خرید عطر و ادکلن در فروشگاه اینترنتی آرانیکا و بسیاری دیگر از فروشگاه ها که در فضا ی اینترنتی به فعالیت می پردازند. خرید از فروشگاه های اینترنتی مزایای زیادی دارد که در اینجا  به اختصار در مورد آن توضیح داده می شود:

مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی


 

۱) خرید کالا را می توان از هر نقطه و در هر جای حهان انجام داد

 

باتوجه به اینکه برای خرید یک کالا در فروشگاههای اینترنتی نیازی به حضور فیزیکی ندارد و کالا از طریق پیک و یا پست ارسال می شود می توانیم کالای مورد نظر خود از هرجا و مکان و در دورترین نقاط جهان انجام داد.

 

۲) خرید در طی ۲۴ ساعت و ودر تمام ایام هفته و در روزهای تعطیل انجام می شود

 

۳)انتخاب سریع کالا با مشخصه مورد نظر


 

در فضای اینترنتی می توان از طریق موتورهای جستجو کالای مورد نظر خود را جستجو کرد و در سریعترین زمان ممکن فروشگاه و عرضه کننده کالا را شناسایی و خرید را از آن انجام داد و یا اینکه در فروشگاه مورد نظر رفته و از طریق جستجو موجود در وب سایت کالا خود را خرید کرد

 

۴)عدم نیاز به حضور فیزیکی و از بین رفتن مشکلات ترافیک و صرفه جویی در زمان و انرژی

 

۵)اخذ اطلاعات دقیق در مورد کالا اعم از مشخصات فنی، نقطه نظرات کاربران، اخذ مشاوره کارشناسی و دانستن امتیازهای دریافتی کالا از کارشناسان و استفاده کنندگان کالا

 

۶)استفاده از خدمات گارانتی، ضمانتهای چند روزه و خدمات پس از فروش کالا که باتوجه به رقابت گسترده در بین فروشگاهها می تواند از ویژگیهای خاص چنین فروشگاههایی باشد


خرید اینترنتی عطر و ادکلن آرانیکا- http://aranika.com


خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

۰۲۱۲۶۷۰۲۷۳۰



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی