خرید عطر و ادکلن

همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.
نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟
نشانه ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود و فروشگاه آرانیکا افتخار دارد که به عنوان اولین فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
۰۲۱۸۸۶۴۲۳۱۰
تهران ، خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۰۲
بهمن ۹۵

عطرهای جدید علاقه مندان خودش را دارد بعضی ها همیشه از چند مدل عطر در کل سال بیشتر استفاده نمی کنند. مثلا برای چهار فصل سال کلا چهار عطر دارند اما عده ای دیگر همیشه دنبال جدیدترین ها هستند و همیشه فکر تغییر هستند. ما در این وبلاگ سعی کردیم بهترین عطرهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را به شما معرفی کنیم:

 

عطر زنانه دیزل  Loverdose Red Kiss

 

کمپانی Diesel در سال ۲۰۱۵ میلادی آن را تولید کرد. عطری گرم و تند برای خانم ها با ترکیباتی از شکر، سیب، انگور سیاه، ترنج، فندوق، زردآلو و نعنا هندی می باشد. این محصول برای فصول  سرد مناسب است.

 

عطر مردانه جورجیو آرمانی Acqua di Gio Profumo

 

یک عطر برای مردان جذاب که می خواهند از خودشان رد بو بگذارند پر طرفدار و جدید از برند معروف جورجیو آرمانی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.میوه ترنج، کل شعمدانی، مریم گلی و رزماری از ترکیبات آن می باشد.

 

عطر مردانه لاکوست Eau de L.۱۲.۱۲ Yellow

 

یک رایحه خنک و ترش از برند لاگوست که با رایحه سرو، سیب سرخ، فلفل صورتی و گریپ فروت می باشد. مناسب برای فصل تابستان می باشد.

ادو پرفیوم زنانه لالیک Living  

 

برای زنان جوان از برند مشهور لالیک، با ترکیباتی وانیل، زنبق، چوب صندل، گل رز و لوبیای تونکا می باشد. این محصول با رایحه ملایم و تلخ در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. بهار، تابستان و پاییز بهترین فصول استفاده از این عطر هستند.

 

ادو پرفیوم زنانه لانکوم  Tresor La Nuit

 

یک عطر گرم و شیرین برای خانم های جذاب، محصول جدید برند لانکوم که در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد. با ترکیباتی از نت های نعنا هندی، وانیل، بادام سوخته، قهوه، کارامل و توت فرنگی می باشد.

 

عطر زنانه بولگاری  Aqva Divina

 

این محصول سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. که مناسب برای بهار و تابستان است. شرکت بولگاری جدیدترین محصولش را با رایحه موم عسل، نت های چوبی و عنبر کهربایی تولید کرد.

 

ادو تویلت مردانه کارلینا هررا  Prive

 

عطر جدید از برند کارلینا هررا ( CH ) که در سال ۲۰۱۵ تولید شد. آقایانی که دوست دارند در فصول سر پاییز و زمستان با رایحه ای گرم و شیرین انرژی بگیرند. ترکیباتی جذاب با نت های  چرم، هل، مریم گلی و اطوخودوس که تشکیل دهنده آن هستند.

 

عطر مردانه آلفرد دانهیل  Icon

 

دانهیل در سال ۲۰۱۵ میلادی عطر آیکون را معرفی کرد. رایحه ملایم و تلخ آن مناسب برای همه ی مکان ها و زمان ها است. یک محصول با شیشه ای زیبا و منحصر به فرد برای آقایان جوان که قدرت را دوست دارند.

 

ادو تویلت مردانه آنتونیو بندراس  Urban Seduction Blue

 

عطر جدید از برند آنتونیو بندراس که در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. با رایحه خنک و ترکیباتی از نت های نعنا، آب دریا، نت های چوبی و مشک می باشد.

 

عطر زنانه آزارو  Pour Elle

 

برند مشهور آزارو جدیدترین محصولش را در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی کرد.ترکیبی از رایحه ملایم و شیرین و برای فصول سرد، با نت های رز، لیلی یا زنبق، هل و مرکبات می باشد.

 

ادو تویلت مردانه بالدسارینی  Ultimate

 

محصولی گرم و شیرین با نت های چرم، نعنا هندی و عنبر کهربایی که برای آقایان مناسب است. برند بالدسارینی در سال ۲۰۱۵ میلادی این محصول را معرفی کرد.

 

ادو تویلت مردانه بنتلی  Infinite Intense

 

یک عطر تلخ با ماندگاری بالا از برند بنتلی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. نت های چوب سدر، نعنا هندی و مشک از ترکیبات این محصول می باشد.

 

ادو تویلت مردانه بولگاری  All Black

 

عطری شیرین از برند بولگاری برای آقایان که در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. نت های گل مریم، چرم، زنبق و لوبیای تونکا از رایحه های این محصول معروف می باشد.

 

ادو تویلت مردانه کارلینا هررا  Africa

 

عطری مردانه با رایحه تلخ با نت های قهوه، فلفل صورتی و پرتقال ماندارین می باشد. محصول سال ۲۰۱۵ میلادی از آمریکا است.

 

ادو تویلت زنانه کارلینا هررا  CH Africa

 

عطر زنانه آفریقا مشابه عطر مردانه با رایحه وانیل، عود، گل بنفشه و پرتقال می باشد. در واقع این دو عطر آفریقا از مدل برای آقایان و خانم ها هستند. که با رایحه ملایم و شیرین برای بهار، پاییز و زمستان می باشد.

 

ادو تویلت مردانه دیور  Sauvage

 

یک محصول جذاب از برند مشهور دیور با رایحه ملایم و شیرین برای فصول بهار و پاییز می باشد. این عطر شیرین با رایحه چوب سدر، گل شمعدانی، اسطوخودوس و لامی می باشد.

 

ادو تویلت مردانه جانفرانکو فره  Black

 

عطر مردانه فره با رایحه تلخ مناسب برای فصول بهار و پاییز در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. ترکیبات گریپ فروت، فلفل، اسطوخودوس می باشد که حس خوبی را به ما القا می کند.

 

ادو تویلت مردانه جیوانچی  Gentlemen Only Casual Chic

 

جیوانچی یا ژیوانژی اسم برند مشهوری است که همه می شناسند. محصول جدید را در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی کرده است. آقایانی که دوست دارند جذاب باشند از این عطر استفاده می کنند. رایحه چوب صندل، چوب سدر، وانیل، نعنا  و وانیل از ترکیباتی این محصول بشمار می آید.

 

ادو تویلت مردانه هوگو باس  Bottled

 

هوگو باس آخرین محصول مردانه خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی کرد. رایحه گرم و تلخ این محصول برای فصول سرد آن را دلپذیر کرده است. میوه سیب، میوه ترنج و شکوفه پرتقال از ترکیبات آن می باشد.

 

ادو تویلت مردانه هوگو باس  Bottled Oud

 

عطری مردانه با رایحه گرم و شیرین مناسب برای فصول پاییز و زمستان که از کشور آلمان می باشد. با رایحه مرکبات و چوب صندل، مناسب برای استفاده روزانه می باشد.

 

ادو تویلت مردانه ایسی میاکی  Sport Polar Expedition

 

ایسی میاکی در سال ۲۰۱۵ این محصول را معرفی کرد. با رایحه خنک و ترش برای فصل بهار و تابستان می باشد. نت های یک عطر همه مشترک هستند و از دو رایحه لیمو ترش و کریپ فروت می باشد.

 

ادو تویلت مردانه جگوار  Sport Men

 

کسی نیست نام برند جگوار را ندیده باشد. معروف ترین عطر این برند جگوار مشکی است که قبلا توضیح دادیم. اما الان می خواهیم جدیدترین های این محصول را معرفی کنیم . با رایحه ترش که ترکیبات چوب سدر، نعنا هندی، مشک و عنبر کهربایی می باشد.

 

ادو پرفیوم مردانه لالیک Ncre Noir A L'Extreme

 

عطر لالیک مشکی را همه دیده ایم و رایحه آن را تست کردیم. اما لالیک با معرفی این محصول در سال ۲۰۱۵ رایحه قوی تری از آن تولید کرد. تا طرفداران آن بتوانند از این محصول طرفدار بهتر استفاده کنند.

 

ادو تویلت زنانه مون بلان  Lady Emblem

 

عطر زنانه مون بلان به نام لیدی امبلم آخرین محصول زنانه سال ۲۰۱۵ میلادی است که معرفی شد. رایحه های مشک، تمشک و هلو از ترکیبان آن می باشد. البته برند مون بلان امبلم مردانه را قبلا معرفی کرده بود که طرفداران زیادی دارد.

 

ادو تویلت مردانه مون بلان Legend Spirit 

 

مون بلان آخرین محصول مردانه خود را در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی کرد. شاید این عطر هنوز در همه ی فروشگاه ها نباشد اما اگر بخواهیم درباره آن بررسی کنیم باید بنویسم: یک عطر خنک و شیرین و جدید برای آقایان، کسانی دوست دارند همیشه جذاب باشند از این محصول استفاده کنند.

 

ادو تویلت زنانه نارسیزو رودریگز  L' Absolu

 

محصولی جدید از برند نارسیزو رودریگز با رایحه گرم و شیرین، مناسب برای خانم های جوان که در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد. رایحه های عنبر کهربایی، گل مریم و گل یاس از ترکیبات آن بشمار می آیند.

 

ادو پرفیوم زنانه نینا ریچی الکسیر L' Extase

یکی از بهترین و شیک ترین عطرهای ۲۰۱۵ از برند نینا ریچی با رایحه گلهای سفید، یاس و رز، واقعا اگر هنوز تست نکردید حتما یکبار سفارش دهید. برای خانم های جوان که احساس عشق و رمانتیک را بیان می کند.

 

ادو پرفیوم زنانه پاکو رابان Olympea 

 

آخرین محصول از برند پاکو رابانا در سال ۲۰۱۵ میلادی با رایحه ملایم و شیرین که برای زنان می باشد. ترکیبات عنبر کهربایی و وانیل از نت های تشکیل دهنده آن هستند.

 

ادو تویلت مردانه پرادا  Luna Rossa Sport

 

شاید تا به حال اسم پرادا را شنیده باشید این برند در سال ۲۰۱۵ میلادی عطری شیرین مناسب برای فصل بهار و تابستان را به بازار معرفی کرد. بسته بندی زیبای این محصول از مزیت های آن بشمار می آید.

 

ادو تویلت مردانه رالف لورن  Supreme Oud

 

عطر گرم و تلخ و کمی تند محصول جدید رالف لورن که در سال ۲۰۱۵ میلادی برای مردان معرفی شد. این عطر آمریکایی مثل بقیه محصولات این برند طرفداران خود را دارد.

 

عطر زنانه شیسیدو Ever Bloom

 

این محصول جدید که از برند شیسیدو می باشد و در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد. با رایحه مشک، شکوفه پرتقال و گل یاس و بنفشه رایحه ای ملایم و شیرین می باشد. بهترین فصول بهار و تابستان هستند باید از آن استفاده کرد.

 

ادو پرفیوم مردانه تام فورد  Noir Extreme

 

عطر مردانه تام فورد برای آقایان جذاب و خوش سلیقه می باشد. ترکیبات زعفران، شکوفه پرتقال، هل و رز رایحه ای گرم و شیرین را برای این محصول رقم می زندکه بسیار پر طرفدار و پر فروش می باشد.

 

عطر زنانه تام فورد  Noir Pour Femme

 

عطر زنانه تام فورد برای خانم هایی می خواهند حس رومانتیک داشته باشند. این محصول با رایحه گرم و شیرین در سال ۲۰۱۵ میلادی تولید شد. ترکیباتی مانند: میوه ترنج، رز، گل یاس و عنبر کهربایی از نت های تشکیل دهنده آن می باشند.

 

ادو تویلت مردانه تروساردی  Blue Land

 

عطر مردانه از برند تروساردی که در سال ۲۰۱۵ میلادی جدیدترین محصول خود را معرفی کرد. با رایحه متضاد شیرین و تلخ برای فصل بهار و تابستان که طرفداران خودش را دارد.

 

ادو پرفیوم زنانه والنتینو Valentina Pink 

جدیدترین محصول برند والنتینو که بسیار طرفدار دارد. با بسته بندی صورتی و زیبا که مانند رنگ رژ لب می باشد. رایحه ای از ترکیبات: شاه توت، رز و عنبر کهربایی را تشکیل می دهد که برای فصل بهار و تابستان مناسب می باشد.

 

ادو پرفیوم مردانه ویکتور اند رلف  Spicebomb Extreme

 

عطری مردانه  با رایحه گرم و شیرین مناسب برای فصول سرد که در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت ویکتور اند رلف معرفی شد. زیره سیاه، وانیل، اسوخودوس و تنباکو از ترکیبات آن بشمار می آیند. شیشه ای زیبا شبیه به نارنجک که برای آقایان حس قدرت را به ارمغان می آورد.۱

 

ادو پرفیوم زنانه ایوسن لورن  Manifesto Le Parfume

 

عطر زنانه مانیفستو را با شیشه ای زیبا که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. این محصول ملایم و تلخ برای فصول پاییز و زمستان مناسب می باشد. ترکیبات گل یاس، زنبق و میوه ترنج از رایحه های آن می باشد.


منبع: خرید عطرهای مردانه و زنانه آرانیکا- http://aranika.com


تهران خ شریعتی، جنب حسینه ارشاد، بن بست ارشاد، ساختمان ارشاد، واحد ۱۹


۰۲۱۲۶۷۰۲۷۳۰


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی